Informatie delen

Voor iedereen die meer weet van de wrakken op de bodem van de zee

Beste zeelieden, maritieme experts, duikers en voor iedereen die weet dat de zee heel veel geeft, maar ook heel veel neemt (levens).

Stichting Onderzoek Maritieme Vermisten voert met uiterste zorgvuldigheid onderzoek uit om antwoorden te geven aan families die al zolang hun geliefde familielid moeten missen zonder te weten waar diegene is omgekomen en wat er met het schip is gebeurd. Het is onze passie om te zoeken totdat we antwoorden kunnen geven. Hiervoor hebben we jouw hulp nodig. Misschien ben je terughouden met het delen van informatie, daar hebben wij uiteraard respect voor. Maar we verzekeren je dat ook een minimale vorm van het delen van informatie van onschatbare waarde kan zijn.

Als je ooit hebt gewerkt aan boord van een schip en hebt gezien dat een schip zonk, als je getuige was van gebeurtenissen die de geschiedenisboeken niet hebben gehaald, als je je herinnert waar een bepaald schip voor het laatst is gezien, dan vragen we je om deze verhalen met ons te delen. Ook als je hebt gedoken in de zee en informatie hebt over de schepen op de bodem, horen wij het graag. Deze informatie kan cruciaal zijn in onze zoektocht en het scheelt ontzettend veel uitzoekwerk voor alle betrokken.

Jouw informatie kan het verschil maken.

Informatie delen

Als je informatie hebt of misschien twijfelt of jouw informatie van toegevoegde waarde is, neem dan contact op via het contactformulier of bel naar: …. We komen graag met jou in contact.

Anoniem informatie delen

Heb je informatie? En wil je deze wel delen maar dan liever anoniem? Dat begrijpen wij. Je kunt hiervoor ons contactformulier invullen of een brief schrijven naar ….. Onze voorkeur gaat ernaar uit om met je in gesprek te gaan maar uiteraard hebben wij er begrip voor als je voor deze optie kiest.